Hemkommen, Välkommen

Då var man hemma från en mysig helg i Idre med min älsklingspaj och hans familj då. Jag satt på bussen i 3 timmar, men det var det värt för att få vara med älsklingen och för att få inviga brädan för i år! 
Såhär såg det ut precis utanför fönstret. 
Idre
 
Efter att ha fått invigit Sture för i år så kände jag verkligen hur "the force" bara växte inom mig. Då kände jag mig verkligen som: DUHDUHDUHDUUUUUH, SUPER L!!!
I AM SUPER L
 
Så nu ska man väl se till att skaffa körkort så man kan ha säsongskort i lite bättre backar än dem vi har här hemma. Ska försöka fixa körkort för att sedan hoppas på att få säsongskort i Bjurs i julklapp.
ÅZUM!
 
Kommer ett citat sedan!
 
Aja, peace out fellows!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0