Den tjugoandra februari

Idag så hade vi friluftsdag!
Jag var i Bjursås och åkte snowboard med Dehlin. Det var azum!

Bjursås SkiCenter har juh byggt upp en ny park i år, SoulPark! Den fanns i två-tre olika nivåer och vi höll oss i den mellansvåra där jag lyckades rätt så bra med att hoppa och raila!
Hade nog aldrig i mitt liv satt min fot i den svåra SoulParken förrän jag kan hoppa i dem backarna vi har hemma i "byn". Vi såg hur några av våra kompisar hoppade i den svåra och dem flög juh minst 2-3 meter upp i luften. Extremt avis på dem för att dem kan faktiskt. Kan bara tänka mig vilken j*vla adrenalinkick dedt måste vara!

Dagen har varit bra men blöt och jag kunde ha kämpat lite mer än vad jag gjorde..

Här kommer två bilder från idag:


När vi satt i liften


Min bästa kompis och snowboard-buddy Dehlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0