ÅZUM KVÄLL!

Satt igår och bevakade en auktion på ett par biljetter... pulsen var garanterat upp i tusen och jag hyperventlierade... men sedan när tiden på auktionen tog slut så bara sprutade det lycka ur en!! ÄLSKA LIVET! Jag och min bästa vän vann dem! Fan, sååå jeevla härligt :D Kändes som man var "on top of the world" hela kvällen igår!

Sedan när vi kom ner till "stan" (HAHA skrattretande...) så tyckte våra vänner att vi var helt pompom i huvudena pga a att vi studsade omkring och var jätteglada och allmänt hoppitossiga.. Men vi ville inte säga till dem var det var, eftersom precis alla har gnällt på att vi tycker om dem. *SUCK* Vi gnäller inte på vad dem lyssnar på så ARRGH! Jag känner att man blir som Hulken på insidan när folk bara så hålla på att klaga!
 
Sedan var det ju nattbio i och med att Breaking Dawn part 2 hade världspremiär så då var vi på den också! För er som inte sett den än, Dem har faktiskt lyckats grymt bra med den, så det var ett bra slut på Twilight-serigen :) HÖGST REKOMMENDERAD!
 

Dehlini sminkade mig igår. Så jag bjuder på en bild på mitt snea ögonparti!
 
Men iaf livet leker! Inget kan paja min lycka just nu! Längtalängtalängta!

Puss på er! (haha fan va gay skrivet...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0