Ghost whisperer och saknad<3

Jahapp.. Jag har varit uppe sedan kl 08 och åkt till Mora med mamma, för att sedan åka hem plugga lite och somna igen.. Det har varit en intensiv vecka så jag känner att sömnen är väldigt viktig om jag ska orka med.
 
Men sedan jag vaknade igen så har jag kollat på Ghost whisperer på TV11, det var typ ett marathon. Man ser hur dem förlorar människor och måste gå vidare. Men i det här avsnittet så dog hennes, Melindas, make och hon grät och grät och grät, men sedan när en annan man dog så tog han över hennes kropp för att kunna komma tillbaka till sitt "jordliga" liv igen för att kunna vara med personen han älskar etc etc. Så himla fint!
 
Det fick mig att inse hur mycket jag saknar en viss person. Jag längtar tills du kommer hem, så mycket så du anar inte. Bara 4 dagar kvar nu. Jag älskar dig! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0