Karma? eller

Jaha, då har man mått skit igår då.
Är det karma om man är för glad en dag och nästa dag så pissar livet dig rakt i ansiktet. Jag trodde man brukade säga Om du ler mot världen så ler världen tillbaka mot dig. Nej, det kan ju inte vara karma.. Eller hade jag gjort något som gjorde att jag förtjänade att må så igår...? Hela livet var ju ett enda lyckorus för bara 30 timmar sedan.. För att sammanfatta det så fick 3 av de personer som betyder allra mest, mig att gråta igår. Utan att dem hade någon sorts "connection at all". Två av dem är det bra med nu, men den tredje är jag fortfarande osäker på. Jag vet inte hur jag ska göra. Frågan som kommer upp i huvudet är ju:
 
Är det mig eller dem det är fel på?
 
Kan också vara att jag sovit dåligt den här veckan så att jag är överkänslig, sedan är jag ju kvinna och har min tider i månaden när jag är ett komplett psykfall.. Haha skumt att skriva x) glöm att jag skrev det!
 
Jag skulle ha pluggat till matteprovet jag hade idag men det gick ju inte så bra när satt uppe och grät till kl 3 inatt :D
 
Men nu sååå.. då har man skrivit av sig. 
 
TACK FÖR MIG!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0