Naturkunskap med godsaker?

Igår var jag duktig, jag joggade nästan hela 4 km, jag gick ibland också.. Plus att jag stannade efter ungefär halva vägen och vilade i 5 minuter och pratade med en kompis. Sedan när jag kom hem så gjorde jag 40 armhävningar och 30 sit-ups.. Jag känner mig hälsosam-... -ARE!
 
Ja, nu sitter man på naturkunskapen och väntar på att ett par klasskamrater ska redovisa om "Livsmedelskemi" så dem har delat ut ballerinakakor, rött godis, läkerol och PK.. Jag undrar vart det här kommer leda...?
Här försöker man vara duktig och dra ner på socker etc. och så kommer man till skolan och får rena rama festbordet med godsaker!
 
Jaja.. Får se vad som händer härnäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0