Since I'm strong..

Since I'm strong, I'm moving on.
Tycker det var ett väldigt bra iscitat. Det är inte ofta jag låter livet slå omkull mig, så det här var en av de få gångerna!
Jag orkar inte med att livet ska slå ner mig på rumpan, gräver en grop åt mig och låter mig ligga där ensam i mörkret. Nej, nej, NEJ! I OBJECT!
Så när det väl händer så tänker jag bara "Fuck this shit! Jag har bättre saker för mig. Livet är för kort för att slösa på bort att vara ledsen." Visst, det kan vara bra att vara ledsen ibland också, men om du inte behöver, så låt bli och var galen, var glad, för du vet inte vad som händer imorgon. Ta vara på tiden!
 
If life gives you lemons, don't make lemonade, punch it in the face!
 
Ovanstående är för de jobbiga stunderna, men när du har "punched life in the face", gå då vidare och tänk på dessa kloka ord så kommer du långt här i livet.
 
 
 
Det var allt för idag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0