Svenska Nationella..

Har precis varit duktig och gjort klart första skolrelaterade saken på länge. Det är ett tal. Som jag ska hålla imorgon bitti. Yaay.. Om man ändå kunde göra saker i tid någongång, så skulle man slippa den här ångesten över precis allting...
F*n den här veckan ska jag uträtta massor bestämmer jag mig för nu! Jag vill kunna gå ut och dansa och ha kul, MED GOTT SAMVETE!
 
Lista med vad som ska göras:
- 2 english application letter and references (typ)
- Book report
- Säkert någonting inom Filosofi
- Japanska också (f*ck that sh*t)
- Marknadsföringsprov
- Marknadsplan
- Några uppgifter inom Naturkunskapen
- Diktanalys "Kärlek och Längtan"
- Projektarbeteshelvetet
 
FAAAN säger jag bara! Vad mycket det blev när man skrev upp det, och det är säkert mer också -.-' Aja, bara att få arslet ur vagnen och göra någonting åt det. Allting ska då vara klart innan den 8/5 iaf, så långt har jag bestämt! Sedan ska jag kunna ta studenten med gott samvete, jag inte tänker snubbla på målsnöret efter typ 13 år i skolan!
Let's do this! 
 
 
 
Life's party, live it and enjoy it the way you want to
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0