Dyrt impulsköp!

Jaha, så jag satt på toa för 3 timmar sedan cirkus. Jag vet, intresseklubben antecknar. Men här kommer det intressanta, jag hade mobilen i bakfickan. Och min mobil är ju trasig sedan tidigare (då jag slängde den i gruset, lägg märke till slängde) så skärmen är helt sprucken. Men i alla fall, när jag skulle sätta mig ner så ramlade mobilen ur fickan och ned på golvet, hur långt kan det ha varit liksom, högst en halvmeter!!? Men min älskade/hatade mobil gav upp totalt och ville inte starta igen. 
Klockan var då ungefär 17.30, så det var en halvtimme kvar tills alla butiker här stängde. Så jag sa till mamma att vi måste skynda oss till Audio Video (som är elektronik-butiken vi har här sedan Expert gick i konkurs) och det gjorde vi, så nu är jag en iPhone 4S rikare och en stor summa pengar fattigare.. Men, winwin!
Önskar att jag hade köpt en sådan från början istället medan det var pappa som betalade för den (det var min födelsedag). Men nejnej, Nokian var ju sååå mycket mer mobil för pengarna enligt personalen. MY ASS heller!
 
Men, inga sura miner nu!
Kärlek till min nya iPhone ♥
 
R.I.P Nokia N9
Tänker inte hålla något tal, för den sög. Men vi hade trots allt våra stunder tillsammans. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0