Anledningen till att jag bloggar

 
Anledningen till att jag bloggar förklaras bra av bilden ovan. Det känns som att man kommer bättre underfund med saker när man skriver ut dem. Anledningen till att jag bloggar och inte skriver dagbok är för att jag lätt tröttnar på det, jag vet det då jag har försökt ett antal gånger. Men tanken på att någon kanske läser det du skriver och känner igen sig eller tycker att det du skriver är intressant, det är drivande och får en att vilja fortsätta. 
Känner att jag mår bättre sedan jag tog upp bloggandet igen. Känner att den katastrofala hemlängtan har reducerats lite, även om det var bloggandet som till majoritet var orsaken till den från början. Men nu är det bara två dagar kvar, sedan är jag hemma i Dalarna igen. I några dagar i alla fall.
Lillebror, jag och lillasyster under en tebjudning 
 
Kram på er,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0