Äntligen hemma

Då var man precis hemkommen från kvällen bravader då. Nej, inte som du tror, jag har jobbat. Detta var mitt (och Max) första pass med varsitt eget bord och utan ordinarie som satt bredvid och kollade vårt minsta move. Så det var spännande. Vi gick plus båda två, så det var ju skönt. Jag gick +54,någonting% och Max gick +19,någonting%, så jag tycker att det gick bra för att vara en första egen gång på helt egen hand. Jag hade spel hela kvällen, förmodligen för att jag hade bordet längst ut och för att jag är tjej. För Max del så kom folket i omgångar.
Men här är vi i alla fall, schtiliga som få!
Under dem senaste två timmarna så har jag suttit och umgåtts med alla som arbetade ikväll. Vi drack persöl, lyssnade på musik och CAPSade. Kultkult! 
Förresten, så har inte några golvlag jobbat varken fredag eller ikväll (lördag) utan det har varit lagchefsdagar, så det har varit alla lagchefer som har fixat med allt sådant. Och vem är lagchef?? Jo, P*****... Som jag inte har sagt ett ord till sedan förra lördagen när jag sa att jag hellre är hans "ompis". Och som det har varit under den senaste veckan så hade jag faktiskt inte ens tänkt snacka med honom något mer. Men så mötte jag Henni (en lagkamrat) på Ica och hon sa att Gabbe (min lagchef) skulle jobba golvlag i helgen eftersom att alla lagchefer gjorde det tydligen, så tänkte jag inte mer på det utan gick hem etc. Sedan så gick jag omkring i min lägenhet och så slog det mig och jag utbrister: "NEJ!" högt för mig själv, det var i det ögonblicket jag insåg att P***** också är lagchef... Så jag hade inte så stor lust att jobba idag egentligen.. Men det gick ju bra ändå. Alltså gosh, han är sååå snygg :( när hela kvällen var slut och alla satt i pershänget så var det ganska fullt så han satte sig bredvid mig. Seriöst, jag slutade andas, jag förstår inte vad killen har för effekt på mig, det är jobbigt :( Så jag har typ fått lov att prata med honom ikväll..
Sa till min mor på Skype innan jag skulle börja jobba att, han har ju totalt rivit ner min känslomässiga mur som jag byggt upp under det senaste året. "Han har rivit ner den som Berlinmuren, mamma!" Hennes svar var: "Ja, men då är det ju lite kvar av den i alla fall då." Haha, morsan är allmänbildad! Blev helt imponerad faktiskt.
Men jaja, nog grinat över det nu. (alltså jag gråter inte, utan nog tjatat om skiten!)
 
Igår så hade jag kemilab för första gången, det var ganska kul även om vi bara blandade salter i vattenlösning, jag antar att det coolaste var att vi fick ha labrockar and shiettz på oss. WOHOOO, badass Dr. Ingesbo in da house! 
 
Men jaa, jag har nog ingenting mer än så att dela med mig av just nu, så vi höres väl imorgon antar jag. Imorgon går Anchorman 2 på Philm så jag och grabbarna ska nog gå och titta på den då. 
 
 
Over and out!
Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0