BRITs 2014

Sitter och tittar på BRITs 2014. One Direction har såklart mitt fulla (morala) stöd! Har gjort det jag kunnat och skickat en tweet för att rösta på Best song ever som British video. Så nu är det bara att vänta på att dem ska vinna det! Hittills så har dem vunnit Global success award, men har gått miste om British group och British single... Haha, man blir ledsen på riktigt när dem säger att det är en annan artist som vinner, som om det vore en själv som var med och tävlade.. Jag började titta en timme efter att det hade börjat eftersom jag hade glömt av att det var idag.. Darn! Menmen, nu ska jag vänta på resultatet på British video! Rösta ni med!
Tune in!!
 
SO COME'ON COME'ON som One direction skulle ha sjungit ;D haha nej nu var jag skämmigt dålig...
 
Other than that så säger jag godnatt nu, ska bara kika klart på BRITs, sedan taggar jag att gå upp tidigt imorgon för fysik, pass 1. Döda mig nu. 
 
GO ONE DIRECTION!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0