Deltenta och städfest! (Alla hjärtans dag)

Har precis haft deltenta i kemi. Vettifan hur det gick, men jag ordbajsade som en gnu, så det är väl bara att hoppas på att det kommer löna sig. Jag har ju inte pluggat så mycket på det eftersom jag är lat. Jag som hade tänkt att jag skulle hänga med i ämnena den här läsperioden.. Men det har varit för mycket utöver ämnena för att jag skulle hinn orka hålla mig i fas. Men jaja, bara att hoppas på att det är över 30% på den nu då!
 
Nu sitter jag och lyssnar på en utbildningsledare från datateknik som pratar om programmet, låter ganska intressant. Snart ska jag ta bussen hem för att byta om och sedan åka till min lagchef, eftersom det är städfest idag, ni lär väl få höra om den imorgon.. Tagga. Woho. Nej fy vad otaggad jag är just nu, men det blir det väl ändring på så fort man fått i sig lite! 
 
Annars så har det inte hänt något speciellt dem senaste två dagarna förutom mitt dagliga gnäll om hur snygg han är! Jefvla fakkface.... Eller jo, juste! Igår skulle jag åka in till stan och gå till ungd. mott.. Och så träffade jag på tjejen som jag trodde var intresserad av P***** förut på bussen. Så ville jag inte säga att jag skulle till ungd. mott. till henne så jag sa att jag skulle in till stan för att hitta en present till mor (hon fyller 40 år om bara några dagar, helt sjuuukt!!) och så slutade det med att jag gick runt med henne en stund istället... Men det var trevligt, vi snackade och jag tycker faktiskt om henne, hon är snäll! 
 
Idag är det alla hjärtans dag, jag är forävvah alåån och ska spendera dagen på STUK med alla arbetare där. Hade jag och Simpen fortfarande varit ihop så hade vi varit tillsammans i 4 år idag, helt otroligt! Nu är vi ju inte det, men ändå! 
 
 
Det var all skit jag hade att dela med mig av idag ;) 
 
Glad alla hjärtans dag folks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0