Hemma i Dalarna

Så igår morse så flög jag från Luleå Airport till Arlanda där jag blev uppmött av Richard (mammas karl) och min lillebror. Hela resan hem var typ en enda skrattfest, min familj kan alltså! Men bilen pajade efter vägen, något om en multirem, så det såg ut som någon kastat 50 gummisnoddar under motorn. Not good! Så min far kom och hämtade oss, så snart ska jag skjutsa Richard för att hämta bilen igen.

Men när jag kom hem igår så var jag först hem till mor och pussade och kramade på min lillasyster, gud så fort hon växer! Hon är en så klok liten kulla!

Sedan skjutsade jag lillebror till en kompis för att dem skulle ha spelkväll (täväspel, tro inget annat, man spelar inte sällskapsspel/brädspel längre), så åkte jag hem till Simon och hälsade på han och hans familj så länge. Stackaren som har brutit båda fötterna, men det såg okej ut ändå. Men han satt där i fåtöljen under hela tiden. Saknar hans familj jätte mycket! Önskar att jag fortfarande var kär i honom, för vi är ändå ett helt grymt team! :D
Den här gubben gjorde vi till hyllning av Charlie Sheen. Den har t.o.m en kondom!

Efter att jag varit där så åkte jag hem och ölade med min far, så vi satt vi matbordet och pratade och lyssnade på musik. Han visade mig en låt som han brukar lyssna på när han är ute och leker knutte på HD'n. Den var riktigt bra faktiskt.
 

Nej, nu ska jag åka och hämta Putte Jansson (Richard), så vi höres
Chacha bloggen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0