Inte. Min. Dag. !.

Sitter nu i min tomma studentmodul och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan åka med resten av sakerna till min nya lägenhet, woopwoop!
Men som sagt så är det inte min dag idag! När var det jag började bli irriterad.. Jo juste!
  1. När jag vaknade, är fortfarande sjuk och hostar som en galen gnu, ville sova den sista kvarten som var kvar innan jag skulle gå upp men var alldeles för kissnödig för att klara av att ligga kvar.
  2. Jag var i skolan under första lektionen, sen gick jag och skrev på mitt hyreskontrakt (yaay!) och åkte sedan och tittade på lägenheten. Det kan nog bli bra, kommer bilder ikväll när jag pimpat till stället! Men i alla fall, när jag kommer tillbaka till modulen för att packa allt och ska gå och tvätta (hade beställt tvättid så att jag skulle hinna tillbaka till fysiken som är nu!) så är det någon jubelidiot som redan håller på och tvättar. Var så nära på att bara slänga upp alla luckorna och slänga ut denne persons kläder på golvet och lämna en lapp med texten "Ser du det där på väggen, det kallas ett system, ANVÄND DET". Nej fy vad irriterande. 
  3. När jag var vid lägenheten så skulle jag bära upp en kartong från bilen och tror du inte att botten går sönder och alla mina kläder ramlar ut på marken?! Jodå! Det kan du ge dig fan på att dem gjorde! 
  4. När jag är i lägenheten och skulle flytta på en kartong/väska så spricker mina svarta jeansbyxor i låret.. Dem är ju inte ens tighta vafaaaaan...! 
Sedan tror jag inte att det var något mer.. Kommer säkert svära över någonting mer idag ;) Men det känns ändå som att jag kommer över det ganska fort och åtminstone blir halvglad igen.
Någonting jag försöker leva efter och tycker att jag lyckas bra med! Oftast!
 
 
Längtar till Rättvik just nu. De här bilderna är från förra våren, i maj. Dagen innan 1D-konserten till och med! Gosh, längtar till nästa konsert, tycker att dem bara blir bättre och bättre, och snyggare och snyggare ♥
 
Men nu lär jag gå och kolla tvätten.
Höres ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0