Musiktips och ögongodis!

Såg att MTV och Universal Music Sweden hade delat en länk på facebook. Tydligen så har 5 Seconds of Summer släppt en ny musikvideo. Så eftersom att jag tycker att deras musik är ganska bra så satte jag mig och tittade på den. Och OH. MY. GOD.! Killen som sjunger har typ dem underbaraste ögonen, får gåshud! Sådana som man vill spara i en burk så att man kan ta fram dem då och då när man känner för det bara för att titta på dem. ._.
Haha nästan så att han slår Harry Styles, men Harry ligger alltid i toppen!
Här är videon i alla fall. Kom ihåg att torka upp snigelspåren efter er så att inte någon halkar.
 
 
Men inget slår denna karl'n!
 
Lätt det underbaraste smilet i universums historia! Får mitt hjärta att slå varje gång ;)
 
 
Godnatt folks,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0