PROVISFEST!

Så igår så hade vi våran episka provisfest för de ordinarie! Temat var bovar och banditer. De hade tolkat temat med en twist (typiskt blackjack). Så dem kom utklädda som hemlösa, eftersom dem hade tolkat det som bo var(?) haha clever!
Det blev en lyckad kväll med många skratt och shots! De fick göra uppdrag hos våra kompisar för att tjäna poäng till ingredienser som de sedan skulle använda till att baka någonting så att vi kunde få efterrätt till maten. Men det blev ganska många tekniska problem along the way så det drog ut på tiden för mycket så det var bara ett lag som klarade sig hela vägen in i mål, de bakade en kladdkaka! Medan dem var ute och gjorde uppdragen så fixade vi tacos. Sedan så var vi hemma hos Henni resten av kvällen i princip och bara söp, sjöng och hade det trevligt! Twister, singstar och tjejsnack. Ni vet tjejen som jag pratade om att jag störde mig på pga kilen som jag är intresserad av här uppe, vi satt och snackade och det visade sig att hon inte är ett dugg intresserad utav honom utav någon/några annan/andra. Så det var en relief från min sida. Hon är faktiskt väldigt schysst! 
Skönt att ha tjejkompisar ibland också när man annars bara umgås med killar. Synd att både hon och en till tjej som jag kommer jättebra överens med ska lämna laget :(
Men efter att vi kände att vi hade festat klart på hemmaplan så drog vi till STUK när klockan var cirkus 01.00 kanske? Var där en stund och röjde runt. Sedan fick väl jag för mig att jag skulle försöka ragga boende för natten hos killen jag gillar, så jag skickade typ tusen snaps till honom och tjatade. Så hade man ångest över det idag, weeey... Men snackade med honom imorse så det var chill. Men sedan skrev han att: Haha du vet att du har en my story uppe riktad till mig eller ?!:D
Precis när jag kände att min ångest hade släppt så brusade den upp som ett jävla stormväder igen. Mycket riktigt, jag hade en snap där som 9 personer hade sett där det stod: P***** du skulle ju bjuda på boende
Och ett sadface på det. Fakk vad pinsamt, jag vill ju inte att folk ska veta. Å ena sidan så är vi väl "kompisar" så det är kanske inte så konstigt i och med att han precis flyttat närmare skolan och jag inte orkade gå hem, det som gör det hela värre än var det egentligen är är ju penetrationsdelen.. Haha vilka jefvla ordval jag har!
Å andra sidan så var jag packad igår, så tänker skylla på det. Jag måste verkligen lära mig att hantera mitt alkoholintag... Och han låg och sov så jag hamnade hos Henni på en snabb efterfest innan jag tog taxi hem. 
Så idag har jag gått och haft småångest hela dagen, värsta känslan jag vet! Hatar ångest. 
Men har suttit i skolan från kl 12.30 idag, har även varit och bakiskäkat med några i BJ och har nyss kommit hem efter att ha varit och tittat på Gravity på Philm med Rajban (Rasmus!). Jag somnade under första delen eftersom jag inte sovit så mycket inatt, men den var helt okej, lite seg men ändå bra. 
Nu tänker jag inte ta upp något mer så här kommer lite bilder från gårdagen!
 
Eftersom dem skulle vara bovar så var vi såklart poliser, raaawr
Duckfaces!
Mingelbild från STUK
 
Hade en sjukt kul kväll i alla fall, så jag tackar alla som var med och förgyllde gårdagen. ME LOVE YA LÅÅÅNG TAJM! ;D
 
Fred ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0