Seg dag

Idag så vaknade jag vid kl 14.00 ungefär och då låg jag kvar i sängen en stund och tittade på en ny animé som jag har hittat. Sedan gick jag upp och kokade spaghetti och gjorde en matlåda och tog med mig när jag gick till skolan för att göra Carl och Rajban sällskap. Det var meningen att jag skulle plugga (as usual) men det slutade med att vi spelade kort. Men jag fick Carls anteckningar till hemuppgifterna, så jag har skrivit av dem, rättat det som jag tror att han gjorde fel på och lämnat in. Woho. Inte. 
Det var väl tänkt att vi skulle ha gått på Anchorman 2 idag på Philm, men ingen orkade så då gick alla hem istället.
Annars så har jag bara suttit här och ruttnat lite. Nu ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt till av animén och sedan så ska jag titta på Anchorman. Den första filmen alltså. 
 
Här är animén förresten, om ni är intresserade. Den heter Hakuouki Shinsengumi Kitan
Tryck på bilden för mer info om den
Jag tycker att den är riktigt bra i alla fall. När det kommer till manga/animé så fastnar jag för dem som handlar om Japans historia och som man lär sig något på. Intressssssssant!
 
Får bara lov att dela med mig av den här, jag tycker att den var för söt, haha! Fick mig ett gott skratt!
 
 
Godnatt på er,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0