Starstruck

Hejsan!
Jag är nyligen hemkommen efter att ha jobbat mitt golvpass på STUK, klockan hann väl bli 05.15 innan jag var innanför dörren. Det har varit bandspelning. Her bright skies spelade, dem var helt grymma! 
Hade jag inte jobbat ikväll så hade jag stått där längst fram och skrikit medan dem spelade. Istället så stod jag längst bak och stampade foten i takt med musiken, men ja, FYFAN VAD BRA DEM VAR!! 
Jag har haft dem på min spotify-lista hur länge som helst, trodde dem var ett ganska okänt band från typ USA eller nå.. Visste inte att dem var från Sverige förrän jag fick reda på att dem skulle spela på STUK och en kompis sa: "dem måste ju vara svenskar, tror du STUK har råd med internationella artister liksom?" Och det var dem ju tydligen.
Men som sagt, idag har jag jobbat mitt golvpass, så nästa gång jag jobbar BJ så jobbar jag som ordinarie med mitt helt egna bord. Wooow!
Jag har för det mesta gått omkring med en back och plockat flaskar, drinkar och shotglas. Efter spelningen fick jag hjälpa till att rigga ner vilket även ledde till att jag fick snacka med bandet som också var där och plockade med sina grejer på scenen! Så nu är jag helt starstruck. Trummisen var en riktig charmör om jag får säga det själv. ;) 
 
Min outfit of the night
 
Her Bright Skies
 
Haft en trevlig kväll/natt på STUK med golvarna i alla fall. Men nu lär jag sova, imorgon är det dags för den legen- wait for it- dary provisfest! 
 
 
Natti! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0