Iscitat of the day #8

 
"Be successful, be fabulous"
Som jag skrev i mitt förra inlägg, tyckte det var jefvligt bra skrivet av mig! Det ska jag leva efter. Jag tänker inte låta någon bring me down till min botten, jag hör hemma uppe vid ytan, om inte ännu högre! Jag har självförtroendet för att förstå det! Min spegel säger det till mig varje dag och det är den pålitligaste källan i mitt liv, tror jag. Så om inte andra personer förstår det så är det deras förlust. YOUR F**KING LOSS BIATCH!
Haha lite väl självgod och cranky kanske...
Tycker bara att det är synd att när man väl började få känslor för någon igen så blir det såhär. P***** verkar totalt ointresserad av mig, förstår inte vad jag gör för fel.. Förutom att jag kanske är hur awkward som helst när jag är med honom, men killen gör mig så förbannat nervös och jag är inte van vid att folk får mig att känna så. Det är på gränsen till att jag blir knäsvag. Helt sjukt!
Han är såååå snygg i mina ögon! Om man ändå kunde få en riktig chans i alla fall...
Aja nu ska jag lägga mig och filosofera över livet en stund. Upp tidigt imorgon för kemi-föreläsning på pass 1.. Weeey..!
 
Godnatt folks!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0