Deltenta, bostad, gym och fakking Flappy bird!

Idag så hade jag kemi imorse. Vi fick tillbaka våran deltenta som vi gjorde innan vi åkte till Hemavan. Den som vi fick lov att stressa och skriva eftersom vi skulle åka. Man behövde i alla fall ha åtminstone ha 30% för att få godkänt och jag fick 64%!! WIIIIE :D Så det gjorde mig såklart jätteglad!
Sedan så var jag ju till Studentbostadsservice igår och frågade hur jag låg till i bostadskön och dem svarade att jag borde få ett erbjudande ganska så snart. Så idag när vi satt på hyllan och pluggade efter kemin, eller aa jag satt och spelade Flappy bird (fick 88!!! wohooo), men jag kände att jag fick ett mail eftersom det vibrerar på ett speciellt sätt i mobilen då och då kom jag att tänka på det där med bostad. Så jag sa till Carl att jag längtar tills jag får ett erbjudande om en, så jag gick jag in och kollade min inkorg och där var det: 
Erbjudande om bostad
Det gjorde nog min dag! Satt där och var hypad ett tag och bara studsade på stolen! Jag står visserligen som tvåa i kön till den, så om ettan tackar nej så är den min. Om inte så är det ju ändå inte långt kvar tills jag får en! Yeeey!!! :D
Sen har det inte hänt så mycket mer roligt idag. Jo, jag var och gymmade för första gången på ett tag. Körde ungefär 50 min på crosstrainern. Wiho. Lagom svettig efter det. Men nu har jag ätit, duschat, borstat tänderna och lagt mig, så nu är jag här och skriver. Men det har varit en ganska bra dag i överlag. Fortfarande kämpigt att vara en ointressant person för en person man själv tycker är intressant, typ! GAAAH fakk maj lajf ibland asså. Nog om min dag.
 
Hela den här Flappy bird-grejen har ju gått totalt överstyr! Jag tycker själv att det är ett jättekul spel och visst kan man bli förbannad på det, men inte mer än på något annat spel tycker jag. Finns ju lätt spel som tar fram mer aggression ur en i sådana fall. Men det har tydligen gått så långt att ägaren av det tagit bort det från App store. 
Men skaparen av spelet verkar ha blivit utsatt för många mordhot so far. Förstår inte riktigt vad spelet gör med folk. Det finns folk som säljer sina mobiler på internet för extremt höga summor bara för att de har Flappy bird installerat, och folk verkar vara desperata nog att köpa dem. Nej, usch säger jag bara. Det finns en gräns för hur man borde bete sig. Men om folk vill slänga så mycket pengar på ett spel eller mörda någon pga det så fine, do it! Men man skäms nästan. Jag är ändå inte personen som brukar bry mig så mycket, men det här är skandal.
Men jaja, nog tjatat om det nu.
 
Nytt (gammalt egentligen eftersom jag kom på det för över ett år sedan men whatev) iscitat på G upp!
 
Fred!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0