En helt okej dag.

Idag har det varit, precis som rubriken säger, en helt okej dag ändå. Vaknade och mådde piss, gått hela dagen och mått piss och jag mår fortfarande piss. Så idag har det varit att knarka alvedon då jag är sjuk. Men inte stoppar det en från att gå till skolan, nejnej! Man pallar verkligen inte att hamna efter med lektioner, då dem ger väldigt mycket. 
Menmen, till det som har varit bra idag! 
För det första så när vi satt och åt lunch idag så ringde Studentbostadsservice mig och sa att jag hade fått lägenheten på Vänorts!! WIIIIEEE!!!! Så jefvla gött alltså!!!! Så ska börja flytta in där redan imorgon, wohooo! Nej, men seriöst, verkligen jätte skönt att ha fått en riktig lägenhet. Jag vet visserligen varken var den ligger eller hur den ser ut, men ändå, vi får väl hoppas på det bästa! Så här ser planlösningen ut i alla fall: 
Så jag tror nog att det kan bli riktigt bra!
För det andra så beställde pappa en flygbiljett hem åt mig, så på onsdag nästa vecka så är jag äntligen hemma i Dalarna igen. Ska bli så skönt att vara omgiven av folk som uppskattar och älskar en på riktigt. Känner att jag behöver en rejäl dos av det just nu. Sedan så ska vi förmodligen bila upp den 2-3 mars igen. Så att vi kan få med oss möbler och sådant relevant shiettz för en lägenhet. Och min älskade DUBBELSÄNG!! MIN!! Gud vad jag saknar den, just gotta love it liksom! Ska bli grymt att äntligen få dubbelsäng igen, med gavlar ;) Sassy! 
Och den tredje saken! Haha, min morsa är för härlig alltså. Hon har drömt om One Direction inatt. Det här skrev hon till mig på Kik idag. Haha!
 
Hon stavade visserligen Louis fel men vad gör väl det! 
 
Lätt coolaste morsan i världen!!!! 
 
Imorgon lär ni väl få bilder på mitt nuravarande boende och mitt nya boende, längtar!! :D wiiie
 
Fred ut folks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0