Nya lägenheten!

Så! Nu är precis allting fixat i nya lägenheten och humöret är på topp igen! Förutom att jag fortfarande är sjuk och hostar som en gnu. Skulle köpa alvedon idag när vi var på ica och kassörens svar var "Det måste man tyvärr göra i första kassan". Men fakk åff! Hade tänkt ställa mig i den men orkade inte för att det alltid är någon som ska hämta ut paket. Så då skippade jag det eftersom jag ändå kände mig helt okej, ack så fel jag hade!
Menmen, idag så fick jag en av dessa förbannade ölnomineringar av min kompis Årv the Lårv (Oskar). Here it is!
 
Annars så har hela dagen gått åt till att flytta från koja till palats, so to speak.
 
Före:
Bodde längst ut. Det heter "Studentmodul" men mina kompisar har kallat det skokartong, container, garage etc.
Ja, det är massor av disk, I knååw
Idag, work in progress
Lika tomt som den dagen jag flyttade in
 
Efter:
Har mer packning bakom mig, driiiiigt
 
Resultatet av mitt slit! 
 
NöjdChey94!!!
 
Sitter just nu och snackar med grabbarna på Skype, men ska nog lägga mig i hopp om att jag är friskare imorgon.
 
Godnatt på er, från en tjej med lägenhet
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0