Världens bästa mamma 40 år!

Idag så fyller min älskade mor 40 år! Helt sjukt vad snabbt tiden går, det har redan gått 20 år sedan hon var gravid med mig och hon skulle ta studenten.. 
Bild från min studentbal
 
Vackraste kvinnan i världen, henne ser jag verkligen upp till även om hon kanske inte vet om det så mycket. Om jag skulle bli en mamma någon dag så är det exakt som henne jag vill vara. Helt underbar! Och lite miffo ;)
 
Men jag skickade hem present till henne i alla fall, eftersom hon under flera gånger sagt "Liiiina, Nordman har kommit ut med en ny skivaaa...", så det var väl bara att köpa henne den då eftersom jag vet att det skulle göra henne glad. Sitter och lyssnar på den på Spotify just nu och den är inte dålig alltså. Nordman gör som alltid att man får gåshud. 
 
Sedan så fick hon en Marabou Premium med smak av hallon. Usch och fy och blä för mörk choklad säger jag bara. Men ska lära mig äta det då jag hört att det är bra för knopp och kropp. 
 
 
Så grattis på födelsedagen mor, jag älskar dig! ♥
 

♫ Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!

 

Och när hon har levat
Och när hon har levat
Och när hon har levat uti hundrade år!
Ja, då ska hon skjutas.
Ja, då ska hon skjutas
Ja, då ska hon skjutas på en skottkärra fram!

 

Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits
Och när hon har skjutits på en skottkärra fram
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas
Ja, då ska hon hängas på en häst bakåfram!

 

Och när hon har hängts
Och när hon har hängts
Och när hon har hängts på en häst bakåfram
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas
Ja, då ska hon dränkas i en flaska champange! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0