4 dagar i paradiset

Nu har vi varit i Sinamoretz, Bulgarien, i 4 dagar. Vi bor på Bella Vista Hotel.
Första dagen, alltså i hela fredagen, hade vi jättedåligt väder med molnighet och spöregn en gång, men solen tittade fram då och då bland dem täta molnen. Det regnade när vi landade med planet också. Allt jag tänkte på var "Fan om det är såhär hela veckan, jag har ju sagt att Bulgarien är ett varmt land!". 
Men nästa dag så tittade man ut från balkongen vid kl 7-8 på morgonen och då sken solen och det var fullt med folk vid både pool och strand! Så då gick vi upp till frukostbuffén och sedan ut till poolen där vi träffade en familj som vi mött på både Arlanda och bussen hit. Sedan så testade man så klart på all inclusive med gratis drinkar! Men det suger här, för cocktails som mojito, piña colada, blow job och bloody mary etc. kostar extra! All inclusive skall vara all inclusive!! Det kommer dem få höra på feed back sedan! 
Andra dagen, lördagen, så gick vi runt området och staden och tittade, tog ut pengar och så. Sedan så badade vi i havet.
Men ja, under både första och andra kvällen så har man blivit lite (läs ganska mycket!!) lullig, men no blackouts!
Under första kvällen så snackade jag med allt och alla, pappa hängde på och brorsan gick och lade sig vid typ kl 22-23. Sista personerna, två killar som bara var något år yngre, som jag satt och pratade med var inhemska och bodde här. Jättetrevligt först. Men sedan, något jag inte tål, är att dem sitter och pratar MED mig och OM mig på sitt eget språk när jag sitter bredvid. Sedan kom deras morbror/farbror/pappa som sitter och tittar på mig och pratar på bulgariska. Jag säger "English please", men han fortsätter och dem andra skrattar. Jag säger till bartendern med the nice eyebrows att "I think I'll be going now!" med attityd. Det sista deras morbror/farbror/pappa säger är "I LOVE YOU!" med ett kyssmack ljud på slutet. Fy vad förbannad jag blev... Tror inte att dem förstår att det kan anses som mobbing. För oavsett om dem säger något snällt eller något elakt så har jag fortfarande ingen aning om vad dem säger. Aja, tycker att första dagen var mestadels lyckad i alla fall.
Pratade med några norskar och inhemska, spelade kort med några danskor, försökte flörta med en av aktivisterna som sedan verkade stöta på min bror... Yes!
Igår så fick vi till och med ner Marcus i havet! Kulkul! Han var även ner där idag! Men igår och idag har vi inte gjort så mycket, mest solat och badat, så skönt!
Picture-time!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0