Känner mig värdelös, äcklig och smutsig.

Trodde att det skulle vara en bra dag idag. Jag gillar att känna mig upptagen av jobb, det får mig att känna mig viktig. Jag jobbade först i glasskiosken från kl 11.30-18 och sedan vid 21.45 så började jag mitt första pass som croupier på Bowlingen här i Rättvik. 
Jag har gjort en grej inatt, som jag var osäker för att göra eftersom sådana grejer får mig att känna mig smutsig, som att jag skändar min kropp. Men jag gjorde det i alla fall. Under hela dagen har jag gått och tänkt på det, jag förstår inte varför jag skulle känna mig smutsig av att den här människan tar på mig. Så jag bestämde mig för att det var lugnt. Aa, jo, tjena. 
In på Bowlingen går han, jag tycker fortfarande att det är chill, han spelar lite hos mig, no big deal. 
Men sedan när jag inte har något spel så ser jag honom sitta i en soffa med tungan nedkörd i någon bruds hals. Jag hoppas att jag såg fel. Men hela kroppen började typ skaka, som att jag frös. Förutom att jag skakade för att jag började må så illa. 
Så tack så jävla mycket för att du får mig att känna mig smutsig, äcklig och helt jävla värdelös. Trodde du var den sista personen som skull få mig att känna så.
Idiot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0