kl nollfyra:fyrtiotvå

Nyligen hemkommen efter att ha jobbat på STUK inatt. Jag jobbade med Henni. Det var knappt nå människor så vi öppnade inte bordet förrän vid kl 00, plus att vi bara hade ett bord öppet så en av oss satt alltid och tittade på den andre medan den dealade. Folk brukar aldrig spilla på duken (blackjack-bordet), eller jo, men bara små droppar. Idag så spillde 4 olika personer på bordet under loppet av 10 minuter. Inte lite heller utan en fjärdedel av bordet! Herregud vad fulla folk var idag. Drägg!
Vi bankade hela 30 kr, woho!
Efteråt satt jag och Henni och pratade i pershänget, där satt även dem två DJ's som hade jobbat under kvällen, varav en av dem var P*****'s sambo. Så när dem hade gått så började jag prata med Henni om hela situationen som varit mellan mig och P***** eftersom jag knappt har några tjejkompisar häruppe och jag känner att jag behöver prata av mig om sådana där tjejgrejer också och få respons. Sedan är det bra att det är en person som känner till människorna jag pratar om. Så efter det så kom vi in på Patrik (som förresten sov hos mig inatt igen, fortfarande inte gjort någonting! Jag är totalt ointresserad av honom!) för jag känner att jag behöver prata om honom med någon också. Hon sa att alla trodde att det var något mellan mig och honom och jag känner att jag skulle inte palla om folk fick reda på att han sovit här och får för sig massa jefvla skit. För jag är helt säker på mina känslor fortfarande och får jag inte ha min sommarflört, ja då är det P***** som gäller för mig. Jag är så fruktansvärt kräsen när det kommer till killar. 
Men den här veckan har varit väldigt händelselös annars, i fredags så hade vi dugga i kemi, det är bara att hoppas att mina ordbajsargudar var på min sida. Får jag bara över 30% på den så slipper jag göra tentan i kemi den här läsperioden! 
Sedan så gick jag nästan och bara väntade på att Patrik skulle höra av sig och undra om vi skulle hitta på någonting igen. Jag ville verkligen inte, när jag känner att folk kanske är intresserad av mig (man ska inte smickra sig själv, jag vet, menmen) så blir jag typ äcklade av dem, för känner inte jag mig intresserad av personen i fråga så vill jag inte heller att den personen ska vara det av mig. Blir en jätte jobbig situation för mig. Så när jag satte igång mobilen igen efter duggan så hade en sms:at, och jag citerar:
"Vad skulle du göra om jag knackade på din dörr med öl i mina händer och bad om att få komma in för att spela NES ikväll kl 19-20 nånting ;) Och kanske ta med någon nice rulle att kolla på ;)"
 
Jag vet inte varför, men jag tycker att det är jätteslemmigt när folk skriver ;)-gubbar. När han skrev det där tänkte jag bara "NEJ JAG VILL INTE :(((", ifall att det ger honom falska förhoppningar liksom. För jag vill varken ha killen som pojkvän eller ha sex med honom. Inte ens pussas med honom. NEJ! Usch, får rysningar av bara tanken. Inte positiva rysningar. Jag svarade, och jag citerar:
"Tagit ölen och skickat hem dig igen :D nä men det blir en tröttdag för mig idag, ska nog spela dator :) och om jag skulle släppa in dig så får du gå hem efteråt!"

Jag kände egentligen bara precis som jag skrev i början av sms:et. Men jaja, jag kom inte på någon bra anledning till att säga nej, plus att jag har svårt att säga nej när det kommer till sociala grejer. Vi snackade under kvällen och kom på något sätt in på att det sista han ville var att ha ett förhållande under universitetstiden. Så när det blev sent och han fortfarande var kvar, *host* kl 5 *host*, så sa jag att vi verkade vara på samma sida så om han ville sova kvar så fick han göra det. Han hade svarat på mitt sms att han inte skulle bli kvar så länge! Så när klockan var 03 så frågade jag honom om han inte skulle gå hem snart, vilket han såklart inte gjorde. Men jajaaa. 
Allting är ju chill på morgonen och så också. Men samtidigt känner jag att jag är otrogen mot mina känslor när jag låter en annan kille, än den jag faktiskt är intresserad av, sova i min säng. För mig är det jätteviktigt att jag inte "slösar på mig själv". Men ja, som sagt så pratade jag med Henni om det hela och vi kom fram till att det nog inte är så bra, så jag ska nog inte låta honom sova här nå mer. Det är nog det bästa för mitt psyke också, i längden. Jag har i princip raderat allt som fanns av honom här hemma också, slängde ut ölflaskorna som han kom med, slängde täcket han använt i tvätten, samma sak med kudden. Jag vill inte ha lukten av någon annan här så FU! Nu blir det inget mer av det där! 
Jag och Henni ska nog börja ta promenader och prata. Hon föreslog det och jag tycker det låter som en helbra idé. Jag gillar att vara ute och bara gå och sedan så behöver jag ju som sagt prata om tjejgrejer och faktiskt få en riktigt respons på det. Henni är en människa som jag tror slänger sanningen i ansiktet på en och det är bra att hon vågar säga exakt vad hon tycker! Så jag kommer definitivt att nappa på hennes erbjudande!
Exakt! fml

Båda mina svarta byxor är ju trasiga i grenen så jag har fått köra på kjol och nylonstrumpbyxor dem senaste gångerna jag jobbat

Men nej, nu måste jag sova, ser att ljuset börjar leta sig igenom gardiner och persienner och det orkar vi inte med så, godnatt folks!,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0