Nedräkning och gym

Först och främst måste jag ju meddela att det bara är 100 dagar kvar till One direction konserten! 99 dagar för dem som ska gå den 13 juni. Men nu är nedräkningen i full gång i mitt huvud. LÄNGTAR!!
 
Jag har gymmat idag, första gången på ganska länge. Måste ju passa på så länge jag har medlemskap, vilket avslutas imorgon och jag kan inte fylla på förrän studiebidraget kommer igen om mer än två veckor :( Jag behöver verkligen gymma nu! Måste få bort det fläsk jag tydligen byggt upp på ryggen. Jag testade min balklänning när jag vara hemma i Dalarna. Jag behöver den till ett event för oss arbetare på STUK, Kaptensbalen. Min mor hjälpte mig att dra upp dragkedjan bak, MEN den ville inte hela vägen upp utan lämnade ett glapp på nästan 1 dm. Plus att fläsket där bak drogs ihop så att det såg ut som att jag hade en cleavage, sorgligt nog större där än på framsidan.. Min mors uttryck var att det såg ut som en röv, tack för den liksom..! Jag har gått upp nästan 10 kg sedan jag flyttade till Lule, helt sjukt ju! Men ja, det är ett mål innan maj, att komma i min balklänning. 
Wohoo badass.
 
Annars så sitter jag och väntar på att min far ska komma upp med min möbler. Stackarna har suttit och kört i 120 mil snart. Först ner till Stockholm och sedan vid kl 14 så började de bege sig hitåt. Men nu har dem i alla fall bara ca 1 timme kvar! Men det verkar som att dem kommer sova på hotell istället för här eftersom dem inte kommer vara framme förrän inatt. Så det blir hotellfrukost för mig imorgon! Vilket jag skrev till min mor, hennes svar är som vanligt helt pompom..
Hon är la för go! Anledningen till att hon skrev det var väl för att jag hade gjort det till henne innan jag åkte hem till Dalarna, hon hade ju trots allt precis fyllt 40 år! 
 
Så nu ska jag sova och tagga hotellfrukost imorgon!! AWESOME!!
 
Godnatt på er, 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0