Städat modulen och lekt lite mer i Ps

 
Ja, så idag så har jag som rubriken säger varit och städat det jefvla modulfanskapet, så har skickat ett mail till besiktningsmannen som inte kan stava till besiktiga, så han ska dit och titta imorgon. Han kan då fan inte klaga på någonting nu, då blir jag förbannad! 
Sedan har jag ringt både Tele2 och Länsförsäkringar för att flytta mitt bredband och min hemförsäkring till här jag bor nu. Vuxenpoäng till mig!
Sedan har jag lekt lite mer i Photoshop.
 
Annars så har jag tittat på The Breakfast Club och sovit lite mer, eftersom jag inte hade några lektioner idag. Borde verkligen ha pluggat eftersom TentaP börjar närma sig.. Men jaja sådant där fixar sig alltid!
 
 
Helt klart värd att se också, så härligt med dessa gamla filmer. Killarna i sådana filmer, det är vad jag kallar riktigt rebeller, rawr! ;)
 
3,5/5 isbitar,
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu är vinnarna utav Veckans Blogg utsedda, tre stycken vinnare - kolla om en av dem var du! Plus att jag precis dragit igång en ny omgång utav Veckans Blogg så passa på att anmäla dig igen :)

2014-03-09 @ 14:19:25
URL: http://www.nattstad.se/HallonMia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0