Tentaplugg och fjärilar i magen trots omplåstrat hjärta

Så direkt efter mitt förra inlägg så höll jag på att snapa med Robin, alltså killen som jag skrev om, och det gör mig alltid på bättre humör och löjligt glad av någon anledning. Menmen, jag skrev med honom och sa att jag vill träffa honom nästa vecka när jag ändå är i Dalarna, lusten till det är så stark nu efter den där drömmen och det känns som att jag inte kan komma dit tidigt nog. Dumma tentor. OCH FAKK FYSIK! Menmen, i alla fall så skrev jag och var lite fräck med honom (VILL JU SÅ GÄRNA HA HONOM!! Näck... hoho) och till slut så skrev han typ 'problemet är att jag har flickvän'. Där brast det. Chocken som kom. Jag kunde inte tro det. Killen som borde vara min har skaffat flickvän medan jag går här och inte ens har kommit över honom! (kanske inte så konstigt när man inte ens försöker) Sitter och kollar på bilder från sommaren ganska ofta och på videos bara för att kunna höra hans röst.. Önskar man kunde veta vad som kunde ha varit.. Känns pissigt när man fick lov att lämna någonting som det kändes som att det fanns så stor potential i.. Men ska förhoppningsvis träffa honom till helgen, ska fan tvinga dit honom. Bara en kram. Gosh.. Jag vill...! 
Innan han skrev det där så hade jag skrivit att vi kan träffas, öla och skitsnacka, liksom catch up på allting. Men så fort han skrev att han hade flickvän så rösta jag för att vi skippar ölen.. Han undrade varför, och ja, blir man inte alltid mer pilsk med alkohol i kroppen?! Med honom i närheten dessutom, nej fakk no. Tänker inte vara den andra kvinnan! Tror jag.. Såvida inte han tar initiativ, det är ju inte min flickvän.. My god, i-landsproblem.........
 
Sedan så har han ju tagit bort mig från facebook, instagram och har säkert raderat mitt nr också. Så jag tänkte på honom när jag såg den här bilden!
Mwaha, bitch please!
 
 
Annars så har dagarna bestått av tentaplugg. Hade matematik E-tenta igår och jag tror faktiskt att den gick bra så jag hoppas att jag är godkänd på den. Så helgen består av att råplugga fysik B inför tentan på måndag..... Kommer nog knappast att klara den... Menmen, man kan ju alltid hoppas. Har så snälla kompisar som hjälper mig trots att jag är helt handikappad när det kommer till siffror blandat med bokstäver. 
 
Nu är det bara 3 dagar tills jag flyger hem till Dalarna igen och blir kvar där i längre än en vecka i alla fall, om jag nu tänker rätt! Som sagt, längtar...!
 
Nu ska jag göra en till fysiktenta så ni får ha det!,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0