Dessa jefvla val är över

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Uppdatering!
 
  • Jag träffade aldrig Robin när jag var hemma i Dalarna, han hade inte tid, (tydligen?)
  • Jag har valt program inför nästa år, jag ska läsa civilingenjör Maskinteknik här uppe, trots ensamheten så trivs jag
  • Jag vill verkligen skaffa en hund för att slippa vara ensam och jag har funnit min perfect match till hundras, MEN, är allergisk och skulle inte ha tillräckligt med tid för den *sadface*
  • Jag har klarat allting i skolväg so far! Under lp4 så har jag klarat det mesta självmant dessutom, förutom matten. Där måste jag utnyttja Calles hjärnceller as usual. Det är tur att han finns, haha, annars hade jag aldrig klarat det här! 
  • Jag har röjt undan så mycket som möjligt så snabbt som möjligt i skolan dem senaste veckorna för att slippa ha mycket att göra nu i slutet! #DuttiChey94
  • Igår så lyckades jag få 10/10 rätt på fysikexaminationen: radioaktivitet, helt självmant!! Fick bäst resultat av alla mina vänner som gjorde den samtidigt som mig, fastän jag är den som är korkad i vårat gäng, så FUCK YEAH! Det kändes så himla skönt, jag tror jag är den som har minst kvar att göra av oss just nu.
  • Kurserna som jag kommer läsa under mitt första år som civ.ing.student!
  • Ähm.. Ja.. Här får ni lite roliga bilder! :D
 
HAHAHA asså jag dööör! Nej fyfan vad torr humor... It's funny because I understand! ;D
 
Aja, Nu ska jag sluta störa världen,
Godnatt!,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0