Så trött på detta politikprat.

Det var röstning för EU-valet igår, för er som missade det. Tvivlar på att någon har missat det då precis alla på facebook grinar över det. Alla har olika åsikter, SD är rasister, kan inte säga att F! är dumma i huvudet för då är man sexistisk. Sedan grinar alla över att alla andra grinar. Ex: "Om du röstade på SD så kan du ta bort mig som vän", OH COME'ON!? Alla partier har väl något att komma med, vissa saker bra, vissa saker dåliga. MEN! Alla tycker olika. I vanliga fall accepteras det. Men fan heller när det kommer till politik. 
Jag är väl medveten om att politik behövs i en demokrati. För att det i alla fall på något sätt ska gå runt. Är inte politiskt insatt överhuvudtaget, men man undrar ju om politikerna själva är det. 
Haha... Fick bara lov att skriva av mig om detta då jag tycker det är idioti, men ja, excuse my french.
 
 
Politics drives people apart,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0