Så himla länge sedan!!

 
Chacha bloggen! Haha nej. Nämen tjeenare bloggen! (på norrländska)
 
Idag så har jag varit vaken sedan halv 8 ungefär eftersom jag och Amanda gymmar på mornarna (jag vet inte hur morgon stavas i bestämd form plural på korrekt svenska). Idag så har vi kört axlar och bröst! Så är helt stel i övre överdelen av kroppen. I måndags så körde vi ben men har fortfarande ingen träningsvärk förutom i bakre låren, lite besviken faktiskt! Även om träningsvärk bara är kul i 10 minuter innan man bara vill lägga sig ner och dö. Hade sådan träningsvärk i benen förra veckan att jag fick ångest så fort jag såg en trappa eller en stol... Igår så körde vi rygg, också mycket trevligt! Menmen, vill bara skryta om hur duktig jag är som rör på mig! :D
Sedan blev det att gå hem, duscha och äta. Jag var duktig och gjorde fiskgratäng (torsk) och ris! SÅ JEFVLA GOTT! Men inte lika gott om man inte vräker på aromat och citron! Mums!
 
Men i alla fall! Det jag ska komma till. När jag gick tillbaka till skolan sedan för att ha fysik så startade jag som vanligt Spotify i mobilen, tryckte på min vanliga fullsmockade lista och sedan på shuffle, så kom en Nickelback-låt igång och jag ba "Ohh Nickelback" och gick in och lyssnade på bara deras musik, vilket jag har gjort hela dagen sedan! När jag gick hem alldeles nyss så kommer det upp en låt och jag ba "Helvete vad jag känner igen den här!" 
Nickelback sjunger:
"This time, this place
Misused, mistakes
Too long, too late
Who was I to make you wait?"

Jag: "Men vilken låt är det?!"
Nickelback sjunger:
"Just one chance, just one breath
Just in case there's just one left
Cause you know
You know, you know"
 
Jag ger upp och tar upp mobilen trots den isande jefvla kylan och kollar. Wow, det låten har jag inte hört på fårävvah!
 
Så mysiiiig!
 
På tal om Nickelback. Ni kommer väl ihåg när Rockstar kom ut? När låten var alldeles ny och dess musikvideo nöttes på MTV. Det är hela 9 år sedan den kom ut.... GAAAH gammal man är! 
 
Bara för att jag inte har ett liv och för att det är sjukt kul (speciellt när man var yngre!) och tjötade med folk på MSN ;D 

INSTRUCTIONS:

1.Put your music player on shuffle.
2. For each question, press the next button (ONLY ONCE!!!) to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS - even if it is incredibly embarrassing.

Jag kommer skriva Låt - Artist, för er som är intresserade av att eventuellt lyssna på dem!

1) IF SOMEONE SAYS "IS THIS OKAY?" YOU SAY:
We don't care - Left front tire

2) WHAT WOULD DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
The lazy song - Bruno Mars

3) WHAT DO YOU LOOK FOR IN A GUY/GIRL?
All of me - John Legend

4) HOW DO YOU FEEL TODAY?
Make a star - Dope stars inc.

5) WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Let me be myself - 3 doors down

6) WHAT IS YOUR MOTTO?
For the first time - The script

7)WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
My own worst enemy - Lit

8) WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Vem dançar kuduro? - Lucenzo, Big Ali

9) WHAT IS 2+2?
Sheena is a punk rocker - Shebang

10) WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIENDS?
Rocka på - Markoolio

11) WHAT DO YOU THINK ABOUT THE PERSON YOU LIKE?
Atmosphere - Cody Longo

12) WHAT IS YOUR LIFE STORY?
No revolution - The Explosion

13) WHAT DO YOU WANT TO BECOME WHEN YOU GROW UP?
What about now - Westlife

14) WHAT DO YOU THINK OF WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Wish I could fly - Roxette

15) WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
So fortunate - Adema

16) WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Falling - State of drama

17) WHAT WILL THEY PLAY ON YOUR FUNERAL?
Get loose! - Yashin

18) WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Knives and pens - Black veil brides

19) WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
I see you baby - ett soundtrack till American pie The wedding

20) WHAT IS THE WORST THING THAT COULD HAPPEN?
Going out with a bang - Brother firetribe

21) HOW WILL YOU DIE?
Gotte be you - One direction

22) WHAT IS THE ONE THING YOU REGRET?
I only wanna be with you - Volbeat    (kände verkligen att den passade till en historia i mitt liv...)

23) WHAT MAKES YOU LAUGH?
Where is the love? - The black eyed peas

24) WHAT MAKES YOU CRY?
My love is your love

Jävla mycket love överallt tycker jag. 

25) WILL YOU EVER GET MARRIED?
Want you bad - The offspring

26) WHAT SCARES YOU THE MOST?
Through it all - Jody has a hitlist 

27) Does Anyone Like You?
Too bad - Nickelback

28) If YOU COULD GO BACK IN TIME, WHAT WOULD YOU CHANGE?
In the end - Linkin park

29) WHAT HURTS RIGHT NOW?
What I go to school for - Busted 

30) WHAT WILL YOU POST THIS AS?
The reckless and the brave - All time low

KOPIERA OCH GÖR DEN NI OCKSÅ! For old times sake!
Vad tråkig den kändes.. Lite besviken på att det inte blev roligare svar :o Åh andra sidan hade man roligare låtar på datorn när man var yngre och Spotify inte fanns! På min blandat-lista har jag just nu.. 1324 spår och det skulle ta 86 h 25 min att lyssna igenom. 

Men här är den för dem som är intresserade: 

Peace out, nu ska jag se på Big brother!,

 


Kommentarer
Postat av: Dehlin

Haha det blev ju grymma svar ju xP

2014-11-06 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0