Sviken.

En gemensam vän till mig och Simon ringde precis. Han har hållt på med andra, och ljugit om det för mig, fastän jag har ställt frågor så nära sanningen. Han är personen jag litar mest på. Jag har precis förlorat min absolut bästa vän. Jag kände mig så glad och kär imorse. Vad hände?
Jag har frågat honom i princip varje kväll om han har hållt på med någon och att han hellre får säga det isället i sådana fall och inte köra med "det du inte vet, lider du inte av"-stilen. Jag har även sagt att om du håller på med någon annan så hoppas jag att du säger det och själv förstår att jag förtjänar bättre än så. Förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna det här? Känner mig som en så himla äcklig människa. 

Vill inte gå hem och vara själv. Kommer gråta mig till sömns. Jag orkar inte det här. Ska ju flyga hem den 29 november, på min födelsedag, främst för att jag skulle träffa honom. 

Varför? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0