ÄCKLIGA JÄVLA TENTA

Aa nu är det fan allvar, är jag arg på riktigt så skriver jag jävlar med ä!! FYFAAN! I förrgår så kände jag att hade tillräckligt bra koll på matten. För innan en riktig tenta så sitter man och nöter gamla tentor tills man känner att man har koll på läget. För det är samma grejer som återkommer på alla. 
Sedan när jag kom in på Skype på kvällen så skriver killarna (som också ska ha matte1-tenta) att Mikael S******* ska skriva tentan och att han skriver svåra tentor. Klart som fan att han gjorde det!! Kommer till tentasalen igår imorse, vänder på fakking, ursäkta, FUCKINGIHELVETES papperet och ba: Vad fan är det här?!
I vanliga fall så brukar man ha 5 h på sig att skriva tentan och det brukar ändå inte vara nog med tid. Ändå är det bara 6 st uppgifter. Igår morse så gick jag efter 2 timmar fast jag knappt hade svarat på någonting. Men under hela tiden som jag satt och skrev så tänkte jag att: nej nu river jag fan papperen, välter bordet och går bärsärkargång. Usch, nej det är bara att tagga omtenta den 18 december och hoppas på att det inte är Micke som skrivit den tentan. 
Inte nog med det men fick också reda på att det är herr Euler som kommer skriva matte2-tentan. Med andra ord en lärare som varit avstängd i 5 år för att han gjort för svåra tentor. VÅRAN matte2-tenta är den första han kommer skriva efter sin avstängning. Hatar mitt liv ibland.
 
 
Sedan har jag haft en idé dem senaste dagarna. För att slippa vara ensam så hade jag tänkt att ett husdjur skulle vara bra. Hade tänkt en hund förut men den skulle jag förmodligen aldrig ha tid med. Så jag tänkte att om jag letar efter ett djur som är ganska självständigt så borde det gå bra. Så började jakten och jag fastnade för illern! Så himla söta, så det är allt jag har tänkt på dem senaste dagarna. En iller sover en stor del av dagen och kommer till slut anpassa sig till min dygnsrytm. Så när jag flyger hem den 29 nov så kommer min mor hämta mig på flygplatsen och så ska vi förhoppningsvis åka förbi en uppfödare och kolla lite. Inte för att köpa, bara för att titta och ställa frågor. Som pälsallergiker så känns det väldigt jobbigt när man älskar djur... Får inte heller ha djur i lägenheten enligt hyreskontraktet, men fakk that! Up yours lixxx. De senaste dagarna har alltså bestått av att läsa på om tamillrar. ÅÅH jag vill verkligen ha en nu!! Vore så mysigt, plus att om jag hade en så kanske jag inte skulle längta hem lika mycket eftersom jag skulle ha sällskap. Plus att jag inte dricker lika mycket längre, haha asså vadå alkismening?!, har typ slutat att dricka helt sedan allt började med Simon igen. Eftersom jag knappt kan dricka utan att få en blackout så mår jag bättre av att låta bli, vill inte sabba någonting nu när jag mår bra och är kär igen och framförallt lycklig!! ;*
Men jaoo...
 
STÖRSTA JAG-VILL-HA JUST NU!!!!!
Hoppas verkligen inte att jag reagerar på dem!
 
Annars så, saker jag önskar mig när jag fyller år och i julklapp!
  • En gryta
  • The best of me av Nicholas Sparks
  • Alice in Wonderland av Lewis Caroll
  • Scanner/skrivare
  • Brödrost
  • En nyckelring
  • Flyg/tågresa hem till jul
  • Pengar?
Sedan kan jag inte komma på något mer just nu... Men här kommer en fun fact! Jag sitter och äter pepparkakor med mögelost och jag vet inte när jag började tycka om det tillräckligt mycket för att köpa det?? (mögelosten alltså)
Men det var allt för nuu, ni lär väl få höra på lördag om hur det har gått under fredagnatten! Jag ska fanimej slå rekordet!
På lördag kl 10 så släpps biljetterna till 1D's konsert i Göteborg för deras turné nästa år.. Frågan är om det är värt att köpa en och gå själv eller ska man vänta tills folk börjar sälja dem billigare, vilket som så kommer jag nog köpa en VIP och gå själv i sådana fall! Dock så känns det lite tråkigt att det är ända i Gbg... 
 
Men jaja, 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0