Ensam hemma

Jaha, då var det tomt i lägenheten igen då. På ett sätt positivt men mest negativt. Positivt för att nu kan jag fokusera på pluggandet inför tentan, negativt för att, ja, jag vill ha honom hos mig och nu är jag ensam igen. Menmen jag ska försöka ta mig hem i några dagar när jag fyller år, annars så är det ju inte långt kvar till jul heller!
Men han har varit här i två veckor i alla fall, så jag är glad. 
 
Fika inne i stan
 
Pajbak!
 
Förbannat gott blev det!
 
Gick på blackjack-fest en kväll medan han fick ligga hemma ensam..
 
Dejt inne i stan med sushibuffé och planer på bio, men vi åkte hem och kollade på film istället!
 
Simons kusin var också här uppe, både hon och hennes pojkvän jobbar på isbrytarna så då fick vi komma ombord och kolla hur det ser ut. Fett coolt! Kanske är sådana maskiner man ska jobba med? Vi var i alla fall ombord på Atle, men på bilden så syns Ymer.
 
Händig som han är så hjälpte han mig även att få upp gardinerna. Så nu slipper man se hur ful TVn är bakifrån!
 
Och snön hann komma dagen innan han skulle åka också ;)
 

Saknar honom redan, suck,
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0