Inspirerad

Under den senaste veckan har jag känt mig så himla inspirerad. Jag har velat skriva en sång, jag har velat rita, jag har velat skriva en bok, jag har velat lära mig spela gitarr och sådana saker. Men jag har inte gjort någonting av det då jag inte har haft tid med all this tentaplugg going on, BLÖ! 
Men lite tid har jag mig till det i alla fall!
 
Tog svart kajal runt läpparna och drog sedan på mitt nya röda läppstift. Rätt så nöjd med resultatet på bilderna.
 
Dagens app som hette Diana, där man kan mixa två bilder!
 
Fick en idé i huvudet som jag bara fick lov att få ut på papper, rätt så nöjd där med!
 
Mina svarta linser har anlänt också! 
 
På tal om tenta...
 
Men på fredag när jag ska jobba (Halloween) så kommer jag nog inte ha linserna, eller en som mest. För fyfaa-aan vad obehagligt det var, och jag vill helst inte riskera att bli blind mitt under spelet. Har ju sagt till Gabbe (min lagchef) att om vi slår rekordet på 13 000 kr så ska han ge mig gratis tygmärken. Så rekordet ska fanimej slås!
 
Taggataggatagga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0