Så vacker!

Nu har den första blomman slagit ut! Dem knopparna som hade kommit när jag och Simon kom upp har ju ramlat av... Men den är så vacker och jag blir så glad!! 
Mina vackra lilla Hibiskus!
 
För er som inte vet så betyder Hibiskus = Ömtålig skönhet
Jag har ju som sagt, eller om jag inte har skrivit det, blivit väldigt intresserad av blomsterspråket. Förr i tiden så använde älskare blommor för att kommunicera då dem kanske inte fick träffas pga några omständigheter. Men då fick dem istället blommor istället för brev etc. Så skyndade dem hem för att kolla betydelsen för blomman. 
 
Idag så har vårat studiebidrag kommit, så jag och några kompisar har varit inne i stan och handlat lite inför halloween. Så nu har jag köpt läppstift, ny mascara, små borstar och en ny hdmi då min hade gett upp! Sedan åkte jag, Emma och Amanda hem till mig och testade sminkningar inför halloween. Här är resultatet!
 
Haha fick ett litet anfall och fick för mig att köra på våldtäktsstigen istället för den vanliga vägen... Det var dock väldigt svårt med all snö och med människorna som gick där... Bilen gled ju omkring i snöspåren men ja, kul var det!
 
Försökte få till en sprucken porslinsdocka, kommer ha linser och lösögonfransar sedan också! Sen är det tyvärr ingen cleavage, det är smink... höhö
 
Skickade bild till min lagchef och han sa att jag inte fick ha så, så jag kommer väl köra på överdriven sminkning och förhoppningsvis lösögonfransar. Kanske linser, beroende på hur mina ögon reagerar på dem.
 
Cuttar upp inför såret

Det spårade lite, men allting blev bra till slut!
 
Haha asså Emma, så sjuuukt obehaglig xD

Men det var kul i alla fall! Hoppas dem har det kul medan jag jobbar sedan....
 
Tenta på onsdag också, ÅNGEEEST!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0