Vill bara ligga hemma!

 
Dags at börja jobba om några timmar, känner mig inte alls taggad just nu. Det kommer säkert vara mycket folk som spelar och jag hoppas bara att min andning håller sig normal. Jag kan få förbannat svårt att andas precis när jag har ätit och i "pressade" situationer som när jag jobbar. Men så länge det är lite folk så är det lugnt men så fort det blir fullt runt bordet så känns det som att allt syre försvinner och att jag verkligen måste anstränga mig för att inte svimma eller så, men jaoo..
Sedan är jag jättedålig på det där med linser, så jag skiter i båda två, får inte ens på dem i alla fall! BLÖ! Sedan är jag skitdålig på lösögonfransar också, så skulle inte förvåna mig om jag inte gör något speciellt tills ikväll. Blir en vanlig hederlig sminkning och en svart skjorta som mest, WOHO badassss....
 
Har ett rekord att slå, wish me luck!,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0