GalenChey94.se

Haha såå ja... Igår så var det ju tänkt att jag skulle åka hem till Dalarna.. Nu imorse alltså. Menmen, jag fick ett riktigt slaganfall förrgår som jag kommer till snart!
I förrgår så var jag på Storheden och handlade ett helt nytt bedset tills det att Simon kommer hit, så helt nya täcken, kuddar, påslakan, örngott och lakan! Jag handlade matsäck att ta med i bilen, bl.a Celsius för att orka. Det är ju ändå en 9-10 timmars resa. Sedan när jag kom hem så storstädade jag, tvättade, bäddade i dem nya sängkläderna, kom på en lösning för att mina blommor inte skulle dö under dem 1,5-2 veckor som jag skulle vara hemma (jag satte en plastpåse över båda för att dem skulle skapa sin egen fotosyntes), dem har ju precis fått knoppar liksom!
På morgonen den 25 september 2014
 
På eftermiddagen den 25 september 2014
 
Den har ju förfan hunnit slå ut mer under dagen bara?!
 
Men i alla fall! När klockan var typ 20 och tvätten och städandet och allt var klart så bara: Fakk this shit! Så satte jag mig i bilen, åkte och tankade och åkte ut i natten! Helt imponerad av mig själv som klarade det. När klockan var ungefär 05.30 så var jag hemma hos Simon. Det som är skönt är att det typ är motorväg och viltstängsel efter hela vägen så att det gick att köra relativt fort hela vägen! :D men nu är jag äntligen hemma! Så skönt att träffa familjen igen!
Men på tal om kl 05.30! En kompis skrev att hon saknade en så himla mycket nyligen, så jag tänkte höra av mig och se om hon ville ses när jag nu var hemma. Hon ba: "ska du hem till rättvik eller? :o", jag svarar nope och att jag redan var där, sen fick jag inte ett svar till så då struntade jag väl i det då, fett besviken. Hon får väl leva i sin lyckobubbla då, men kom inte och säg att du saknar mig när du knappt svarar när jag skriver till dig. 
 
Menmen! Jag är ändå sjukt glad för att vara hemma igen! Så puss på er,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0