Möbler från Ikea!!

Mina möbler från Ikea kom äntligen igår!!! Det var jättekul at first, men när det hade gått några timmar och jag insåg att jag hade gjort ett jättestort fel så höll jag på att slänga ut fanskapet från fönstret för att jag var så arg och grät ögonen ur mig!
Menmen, jag bestämde mig för att lägga mig och sova och sen ta nya tag när jag vaknade! Så jag skippade våran första lektion eftersom jag hade lagt mig så sent, så stannade jag hemma och fixade mitt stora fel! Blö.
 
 
Mitt stora fel var att jag hade satt den stora skivan som ska vara på baksidan av byrån på fel sida. Den hade man ju dessutom spikat dit! Sen var spikarna för små för att kunna dra ut med min hammare.. Men som tur är så hade jag ju vaknat på rätt sida dagen efter och var på bättre humör, så trust me, I'm an engineer. Jag tog en platta, en sådan där som man brukar sätta mellan skruv och underlag (den har ju ett hål i mitten), så jag satte den över spiken och så att spikens lilla kant stöttes av plattan och lyckades på sätt bända upp alla spikar! Sätta den stora trägrejen på rätt sida och få i alla lådor and shiettz!
 
Dumma blixt
 
Men innan jag hade beställt byrån (som jag även hade tänkt ha TVn på för att den ska komma ovanför gaveln så att jag kan ligga i sängen och kolla) så tänkte jag också på att det kommer ju inte att vara så snyggt att se alla kablar bakom TVn och så, så jag beställde även gardinskenor som jag ska sätta upp i taket. Men det får bli lite senare, för jag upptäckte att det var förbannat svårt att göra själv. Så om Simon följer med mig upp så får han hjälpa mig med det.
 
Så som sagt så hade jag även beställt gardinskenor, gardiner och tillhörande skit också! I den beställningen så kom också en korg till duschen!
 
Korgen fäste tyvärr inte på min vägg... Men trust me, I'm an engineer, så jag skruvade fast skiten!
Så skönt när allt var på plats, för då började "möblera om" alla mina ägodelar, såsom kläder, vinterkläder, sovsäckar och allt var det var så att det blev mer plats. Tack vare min älskade byrå!! *SMACK* Det var en kyss för er som inte förstod.
 
Saker som jag annars har från Ikea:
Spegel, spegel på väggen där, jag är grym, för jag har själv satt upp dig... där. 
Min mest älskade grej i hela lägenheten! Min poopstool! Och det är exakt vad det låter som, när jag sitter och skiter så har jag den här under fötterna för att lätta på trycket ;)
 
Sen äger jag självfallet massa annat från Ikea, men det är mest köksattiraljer. 
 
Så japp, många svordomar igår natt!,
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0