Norrskensröj!

Så igår så blidde vi dubbade till ettor! Med andra ord så var nolleperioden slut och den avslutades med en kabrakfest på Coop Arena. Fyfan vad dräggigt det var och människorna var såååå fulla! Jag vände på huvudet någongång och såg en person spy rakt ut på golvet, jag såg en som sprang mot toaletten men som också spydde rakt ut på golvet innan hen hann fram, såg till att en kompis föräldrar kom och hämtade hen. Men overall så hade jag en kul kväll. 
Vi i min klass började redan vid kl 10 på dagen för att sedan fortsätta hela kvällen/natten! Därav så blev det en lagom fylla också, för man hade all tid i världen på sig på att bli full, så no blackouts för min del!! (YAAY!!!) 
Har insett att jag gillar min klass börbannat mycket, så det känns som att det verkligen kommer att bli 5 bra år!
När festen var slut så började alla dra sig mot STUK, men jag drog till mina killkompisar och gick sedan hem med en av dem. Alltså vi tog sällskap hem! Pratade med honom om Simon och om att Simon kanske skulle följa med mig upp när jag åker upp igen i oktober efter att varit hemma och bytt till vinterdäck. Pratade om honom och Nina (som han varit tillsammans med i 7 år!!), dem är verkligen målet med livet, att uppnå det dem har, jeez, wow. 
Men ja, här är några bilder från igår!
 
Shots á la Emma! Springbokkie eller vad fan hon kallade dem.. Typ någon mintgrej och Baileys, smakade polkagriiiis, mmmmmm
Klart vi måste leka i parken...
 
 
Kul kväll var det, ypperligt trevligt!,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0