Tränatränaträna

Har verkligen bestämt för att börja gymma nu! I fredags så satt jag med tjejerna från min klass och åt lunch, tittade på en av tjejernas armar och utbrister "ÄR DET DÄR DINA ARMMUSKLER?!". Haha, hon bara tittade på mig, sin arm och sen mig igen och sa "Tack". Sedan gick hon och jag och gymma senare under dagen. Hon hade tydligen kört styrketräning i ett år, och hon tränar ju på tjejvis så att musklerna hamnar rätt! Så har bestämt mig för att fortsätta gymma med henne. Förra året så gymmade jag med killarna men dem tränar ju endast för att bygga muskler och se biffiga ut, så jag är glad att jag hittade en tjej som kan! Så nu börjar kampen!
 
Usch hatar den här bilden...
 
Så får vi se om det är någon skillnad om några månader, det kommer väl komma upp fler bilder då och då. Usch gillar inte att se mig så här!! Jaja, träningsdagbok, wööpwööp!
 
Nej nu ska jag bege mig till skolan för lektioner fram till kl 18 och sedan direkt på måndagsmöte med blackjack-laget! Skulle inte förvåna mig om vi har disken idag också.. Suck och blö.
 
Ha det!,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0