When a heart breaks it don't break even

Hittat den skönaste låten!! Eller aa, jag har väl hört den tidigare men har aldrig tänkt på hur bra den är! 
När jag pluggar så föredrar jag att ha musik som jag inte riktigt kan sjunga med till i bakgrunden. Så jag satt inne på Spotify och klickade på 'Browse' och försökte hitta en bra spellista och då hittade jag denna! 
Acoustic Morning
 
Och av alla dem låtarna så har jag speciellt fastnat för Breakeven med Maddi Jane. Originalet framförs av The Script men jag tycker att den här tjejen gör det så himla mycket bättre! Plus att det blir från en tjejs perspektiv istället för det vanliga killperspektivet, han förlorade henne, ångrar sig, blablabla. Grym låt i alla fall! Vet inte hur många gånger jag har hunnit lyssna på den nu, men många fler blir det!
 
Kisses,
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0